"Manchester United" pirmininkas Edas Woodwardas teigia, kad Alexio Sanchezo įsigijimas sumušė visus klubo rekordus - tiek marškinėlių pardavime, tiek socialiniame tinkle.
Šią žiemą įvyko "Man Utd" ir Londono "Arsenal" klubų mainai - minėtas A. Sanchezas atvyko į Mančesterį, o į Londoną laimės ieškoti išvyko Henrikhas Mkhitaryanas.
E. Woodwardas teigia, kad A. Sanchezo įsigijimas internetinėje erdvėje sulaukė daugiau dėmesio nei Neymaro atvykimas į Paryžiaus "Saint-Germain".
"Alexis Sanchezas pasiekė naują sausio mėnesio marškinėlių pardavimo rekordą - jis buvo pagerintas trimis kartais. Šie mainai atnešė taip pat didžiulį populiarumą socialiniame tinkle.
Tai buvo populiariausias įrašas "Instagram" tinkle, kokį kada nors buvo sukūręs "Man Utd" - du milijonai "Like" paspaudimų ir komentarų. "Facebook" tinkle šis įrašas buvo pasidalintas daugiau kartų nei bet kada, taip pat buvo užfiksuotas didžiausias "retweet" skaičius "Man Utd" istorijoje bei heštagas #Alexis7 buvo pačioje "Twitter" viršūnėje.
Privedant prie konteksto, Alexio įsigijimo įrašas sugeneravo 75 procentų didesnį skaičių nei brangiausio pasaulio futbolininko Neymaro atvykimas į PSG", - kalbėjo E. Woodwardas.
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą