„El Clasico“ mačo metu „Barcelona“ ekipos gerbėjai išvys kiek pasikeitusius komandos marškinėlius. Tiksliau – ant jų priekio pavaizduotą pagrindinio rėmėjo logotipą.
Pranešama, kad vietoje bendrovės „Spotify“ bus patalpintas reperio Drake'o ženklas OVO.
Šis pokytis bus vienkartinis, tačiau dar šio sezono metu „Spotify“ leis ir kitiems atlikėjams nemokamai pasireklamuoti ant vienos žinomiausių planetos komandos marškinėlių.
„Barcelona“ ir „Real“ rungtynės bus žaidžiamos spalio 16 dieną 17.15 val. „Santiago Bernabeu“ stadione.
🦉 @Drake 💙❤
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą