„Man Utd“ ekipos fanai turės pratintis prie kiek pasikeitusio komandos marškinėlių dizaino.
Oficialiai paskelbta, kad nuo ateinančio sezono „raudonieji velniai“ bendradarbiaus su Vokietijos bendrove „Teamviewer“, kuri anglams už logotipą ant marškinėlių nepagailės net 235 mln. svarų sterlingų.
Penkerių metų trukmės ir 47 mln. svarų sterlingų per sezoną garantuosianti sutartis – pelningiausia „Premier“ lygos istorijoje. Užsienyje tokius pat pinigus už reklamą ant marškinėlių gauna tik „Barcelona“ komanda.
„Teamviewer“ pakeis „Chevrolet“ bendrovę, kuri su „Man Utd“ bendradarbiavo septynerius metus.
Klubas dar ieško rėmėjo, kuriam skirtų vietą ant treniruočių aprangos – 2013 metais pasirašytas kontraktas taip AON taip pat greitai baigsis.
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą