Ketvirtadienį Kauno „Akropolyje“ buvo pažymėtas naujas Lietuvos futbolo etapas. Oficialiai pristatytos naujos aprangos, su kuriomis Lietuvos vyrų rinktinė startuos UEFA tautų lygos turnyre.
Po daugelio metų rinktinė vėl žais žaliais marškinėliais, kurie pakeis ilgą laiką naudotas išvykos rungtynių raudonos spalvos aprangas.
„Labai džiaugiamės dėl to, kad rinktinės išvykos aprangos vėl bus žalios. Ne vienerius metus akcentavome, kad norime atsisakyti raudonos spalvos ir šis ciklas žymi naują pradžią. Svarbu ir tai, kad aprangos paženklintos mūsų stiprybės simboliu ąžuolu, tad labai viliamės, kad ta kova persiduos ir mūsų vyrams aikštėje.
Norime padėkoti ir kompanijai „Hummel“, kuri padėjo mums įgyvendinant turimą viziją“, – kalbėjo LFF prezidentas Edgaras Stankevičius.
Svarbu paminėti, kad marškinėlių gamybai taikoma BEECOOL gamybos technologija, kas leidžia išlaikyti audinio sausumą visą sportavimo laiką. Audinys turi antibakterinių savybių. Marškinėliai pagaminti iš perdirbtų medžiagų, sudėtis: 100% poliesteris.
Ant marškinėlių pavaizduotas simbolis – Ąžuolo šakelė, vaizduojanti seniausią ir labiausiai gerbiamą medį Lietuvoje bei Kauno Ąžuolyną – pirmąją vietą, kurioje 1923 metais įvyko oficialios Lietuvos nacionalinės rinktinės rungtynės. Istorijos vingiai nulėmė, kad Lietuvos vyrų rinktinė dabar žaidžia savo namų rungtynes šalia Lietuvos futbolo lopšio.
Simbolis susideda iš trijų ąžuolo medžio lapų kartu su gile.
Ąžuolas dėl savo ilgaamžiškumo, ištvermės ir tvirtumo dažnai yra įvardijamas nacionaliniu Lietuvos medžiu. Ąžuolynas lietuviams išsiskiria kaip šventa vieta, reprezentuojanti ryšį su baltiškomis tradicijomis, fizine ir dvasine stiprybe. Gilė simbolizuoja lietuviškųjų tradicijų pratęsimą ateities kartoms.
Pirmieji Lietuvos futbolo marškinėliai, panaudoti 1923 metais pirmosiose tarptautinėse futbolo rungtynėse su Estija, buvo tamsiai žalios spalvos. Atkūrus Lietuvos Respublikos nepriklausomybę, žalia spalva ilgai buvo naudota kaip antroji aprangos spalva, o po dešimties metų pertraukos ji sugrįžta.
Ąžuolo motyvai taip pat yra pavaizduoti ir ant pagrindinės rinktinės aprangos marškinėlių, išryškinti gintaro atspalviu. Gintaro dovanojimas – Lietuvos paveldo dalis, kadangi gintaras yra susijęs su Baltijos jūra bei mena lietuvių ryšius su užsienio tautomis, dosnumą ir mainymasi žiniomis. Gintaras simbolizuoja sveikatą, meistrystę ir sėkmę – savybes, reikalingas visiems sportininkams siekiant užsibrėžtų tikslų.
Naujosios aprangos pasitinka mus ne tik naujomis spalvomis, tačiau ir atsinaujinusia apykakle, marškinėliai tapo lengvesni, parinkta kitokia medžiaga, kuris leis lengviau kvėpuoti kūnui, dar lengviau judėti žaidėjams. Atsinaujino ir rinktinės simbolis Vytis, kuriam suteikta daugiau gyvybės puošiant rinktinės aprangą.
Lietuvos futbolo federacijos rėmėjų, partnerių gretas taip pat papildė dar vienas tarptautinis prekės ženklas ROY ROBSON – būtent su šios kompanijos kostiumais rinktinės futbolininkai keliaus į rungtynes.
„Atsinaujinome ne tik žaidybines aprangas, tačiau ir rinktinės įvaizdį greta aikštės. Naujieji mūsų partneriai prisidės prie to, kad mūsų rinktinė atrodytų reprezentatyviai keliaujant į rungtynes“, – akcentavo E. Stankevičius.
Prekės ženklas ROY ROBSON, kuris rinkoje yra daugiau nei 100 metų ir savo veiklą pradėjo Berlyne, gamina ir parduota madingus drabužius vyrams – tai yra elegantiški, taip pat – laisvalaikio tipo kostiumai, madingi vyrų laisvalaikio drabužiai.
Šio prekės ženklo drabužius galima įsigyti ir Lietuvoje veikiančiose parduotuvėse Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, „Akropolio“ prekybos centruose bei, aišku, royrobson.com internetinėje parduotuvėje.
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą