Nežinoma futbolo dalis: kiek klubai gauna už reklamą ant marškinėlių?

830 mln. eurų. Tokia kontraktų su pagrindiniais rėmėjais, kurių logotipai yra ant marškinėlių priekio, suma šešiose pagrindinėse Europos futbolo lygose 2015-2016 m. sezone.

Bendrovės „Repucom“ tyrimas rodo, kad pirmauja Anglijos lyga: jos klubai už titulinių rėmėjų logotipus gavo 330 mln. eurų, kai praėjusį sezoną – 244 mln.

Antroje vietoje rikiuojasi Vokietijos bundeslyga – 168 mln. (buvo 157 mln.), trečia – Ispanijos „Primera“ – 105 mln. (buvo 113 mln.).

Toliau išsidėstė Prancūzija (103; buvo 96), Italija (83; buvo 84) ir Olandija (41; buvo 42).

Aktyviausiais investuotojais į futbolą lieka Jungtinių Arabų Emyratų bendrovės – 163 mln eurų. Įkandin žengia Vokietijos (136 mln.) ir JAV kompanijos (87 mln.).

Didžiausi kontraktai pasirašyti su bendrovėmis, užsiimančiomis turizmo verslu, automobilių gamintojais ir bankais ar draudimo kompanijomis.

lrytas.lt

    Komentarų kol kas nėra...

    Komentarų kol kas nėra...

    Komentarų kol kas nėra...