Parduodami futbolininkų žaidybiniai marškinėliai – itin svarbus kiekvieno klubo pajamų šaltinis.
Paskelbtoje metinėje UEFA finansų apžvalgoje paaiškėjo, kad visame pasaulyje pagal šį rodiklį niekas neprilygsta „Barcelona“ komandai.
Per metus katalonai sugebėjo parduoti marškinėlių už 179 mln. eurų sumą.
Antroji vieta atiteko Madrido „Real“ (155 mln.), trečioji – Miuncheno „Bayern“ klubui (147 mln.).
Dvidešimtuke dominuoja trijų bendrovių („Nike“, „Adidas“ ir „Puma“) gaminama apranga.
Pelningiausiai marškinėlius pardavinėjantys pasaulio klubai:
- „Barcelona“ (Nike) - €179m
- „Real“ (Adidas) - €155m
- „Bayern“ (Adidas) - €147m
- „Liverpool“ (Nike) - €132m
- „Manchester United“ (Adidas) - €130m
- „Paris Saint-Germain“ (Nike) - €97m
- „Arsenal“ (Adidas) - €89m
- „Chelsea“ (Nike) - €87m
- „Juventus“ (Adidas) - €74m
- „Tottenham“ (Nike) - €74m
- „Manchester City“ (Puma) - €73m
- „Borussia Dortmund“ (Puma) - €54m
- „AC Milan“ (Puma) - €47m
- „Ajax“ (Adidas) - €41m
- „Galatasaray“ (Nike) - €35m
- „Leeds United“ (Adidas) - €35m
- „Celtic“ (Adidas) - €34m
- „Fenerbahce“ (Puma) - €31m
- „Eintracht Frankfurt“ (Nike) - €26m
- „Inter Milan“ (Nike) - €26m
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Komentarų kol kas nėra...
Cituoti komentarą
Pranešti apie netinkamą komentarą